برنامه نویسی و فناوری اطلاعات به زبان ساده

در این وبلاگ درباره حوزه برنامه نویسی فناوری اطلاعات سخت افزار و خرید اینترنتی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی صحبت خواهیم کرد.

برنامه نویسی و فناوری اطلاعات به زبان ساده

در این وبلاگ درباره حوزه برنامه نویسی فناوری اطلاعات سخت افزار و خرید اینترنتی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی صحبت خواهیم کرد.

طراحی مدل کسب و کار

 ارزش پیشنهادی کافه بازار برای هر یک از بخش های مشتریانش چه می باشند. مثلا شما به شکل عنوان یک دارنده گوشی اندرویدی چرا اصلا کافه را ، بر روی گوشیتان نصب می کنید. من شخصی  به واسطه بومی بودن این اپلیکیشن و اینکه امکان دسترسی به ابزار ها و اپ های ایرانی را برایم فرام می کند این اپلیکیشن را نصب نمودم. به واسطه پلتفرمی که کافه بازار فراهم کرده ، دسترسی من به محتوای فارسی ، اپ های فارسی ، امکان اینکه  پرداخت آنلاین ،و… فراهم شده و من بابت این مسئله خوشحال هستیم .
حالا بیایید که مسئله را از دیدگاه برنامه نویسان در نظرمان  بگیریم ، چرا که  برنامه نویس ها علاقه دارن که اپ های خود را در بستر کافه بازار منتشر نمایند چون کافه بازار این امکان رو برایشان فراهم کرده که اپلیکیشن آنها در معرض دید کاربران ایرانی قرار بدهند و این مسئله باعث درآمد زایی آنها بشود.میبینید … ما چه برنامه نویس باشیم ، چه کاربر علاقه داریم و خوشحالیم که از کافه بازار استفاده می نماییم .

خوب پس تا الان بخش مشتریان و ارزش پیشنهادی مشخص نمود. ببینید شما باید برای هر بخش از مشتریانتان ارزش پیشنهادی مربوطه را بنویسید، معمولا برای هر بخش از مشتریان یک رنگ در نظر گرفته میشه تا خوانایی بوم بیشتر بشود حالا موضوع  بعدی اینه که کافه بازار این ارزش پیشنهادی رو از چه طریقی به مشتریانش میرساند! شما بعنوان کاربر چطور می توانید به محتوای بومی و اپ های ایرانی دسترسی داشته باشید ؟ از طریق اپلیکیشن کافه بازار ، و بعضا وبسایت کافه بازار هستند .

برنامه نویس ها هم از طریق API هایی که کافه بازار در اختیارشان قرار می دهند و همچنین از طریق کنترل پنل وب سایت به این موارد دسترسی خواهند داشت. پس در این بخش کانال ها مشخص می گردد : اپلیکیشن کافه بازار و Api های برنامه نویسی و پنل وب کافه بازار ویژه برنامه نویسان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد