برنامه نویسی و فناوری اطلاعات به زبان ساده

در این وبلاگ درباره حوزه برنامه نویسی فناوری اطلاعات سخت افزار و خرید اینترنتی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی صحبت خواهیم کرد.

برنامه نویسی و فناوری اطلاعات به زبان ساده

در این وبلاگ درباره حوزه برنامه نویسی فناوری اطلاعات سخت افزار و خرید اینترنتی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی صحبت خواهیم کرد.

تعرفه موبایل در ایران

دو سال پیش بود که تهیه کنندگان برنامه مسابقه ای Celebrity MasterChef در بریتانیا به سراغ عمار لطیف رفتند و از این کارآفرین و مجری تلویزیونی خواستند که در یک برنامه آشپزی مشارکت داشته باشد. عمار با لبخندی بر لب در مورد این تجربه چنین می گوید: «دوستم به من گفت که این چالشی است که به دلایل بسیاری نمی خواهی آن را انجام دهی و در این مورد، چاره ای جز موافقت کردن نداشتم. از این رو به آن ها گفتم که نابینا هستم و نمی توانم آشپزی کنم و به نظر می رسید که این صحبت ها برای منصرف کردن آن ها کافی است. آن ها امسال بار دیگر بازگشته و دوباره درخواستشان را مطرح کردند. به آن ها گفتم که هنوز نابینا هستم و هنوز هم نمی توانم آشپزی کنم»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد