برنامه نویسی و فناوری اطلاعات به زبان ساده

در این وبلاگ درباره حوزه برنامه نویسی فناوری اطلاعات سخت افزار و خرید اینترنتی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی صحبت خواهیم کرد.

برنامه نویسی و فناوری اطلاعات به زبان ساده

در این وبلاگ درباره حوزه برنامه نویسی فناوری اطلاعات سخت افزار و خرید اینترنتی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی صحبت خواهیم کرد.

اینترنت اشیا

چارت سیستم حمل‌ونقل آنی نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۸، ۱۲ میلیارد کیلومتر در آلمان و ۱۴۶ میلیارد کیلومتر در آمریکا و به‌طور حیرت انگیزی ۴۰۶ میلیارد کیلومتر در چین ثبت شده است. مشخصات مشتریان چینی سیستم حمل‌ونقل آنی نیز با هم تفاوت دارد. به همین دلیل گروه ریدل پیشنهادهای مختلفی را برای چنین سرویس‌هایی در نظر گرفته است؛ مثل روکش‌های داخل خودرو یا آن‌که شخصی در خودرو را برای مشتری باز کند.

شهر هوشمند

بی‌ام‌و برای توسعه شهر هوشمند به دولت چین کمک می‌کند.

پروژه‌ی ملی «شهر هوشمند» در چین از دیگر موضوعات مهم مورد توجه دفتر فناوری بی‌ام‌و در شانگهای به شمار می‌رود. وظیفه‌ی دفتر فناوری بی‌ام‌و این است که به نقش خود پی ببرند و با ایده‌های حمل‌ونقل خود به دولت چین کمک کنند. آزمایشگاه علی‌بابا، پروژه‌ی «هوش شهر» هانگژو را در سال ۲۰۱۶ طراحی کرد. در این پروژه با استفاده از دوربین‌ها، حسگرها، شرایط و اطلاعات جاده‌ها را در به‌صورت هم‌زمان و آنی جمع‌آوری می‌کنند.

هوش مصنوعی مرکز همه‌ی اطلاعات و سیگنال‌های ترافیک از صدها تقاطع را جمع‌آوری می‌کند و به کارمندان شهری کمک می‌کند تا تصمیمات اگاهانه‌ای بگیرند. پروژه‌ی هوش شهر، هوش مصنوعی است که زمان مسافرت در بزرگراه‌ها را برای مسافران و خودروهای اضطراری حدود ۴/۶ دقیقه کاهش می‌دهد.

آنالیز اطلاعات خودروی مشتریان

توجه دفتر فناوری بی‌ام‌و در چین فقط معطوف به شانگهای نیست و بر مناطق مختلفی تمرکز دارد. برای مثال در مناطق مختلف چین، دفتر فناوری بی‌ام‌و با مشتریان چینی که خودرویشان به دیتالاگر یا گزارش‌دهنده‌های داده مجهز باشد، همکاری می‌کند. هدف از این طرح، درک بهتر رفتار واقعی مشتریان هنگام رانندگی است. ریدل توضیح می‌دهد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد