برنامه نویسی و فناوری اطلاعات به زبان ساده

در این وبلاگ درباره حوزه برنامه نویسی فناوری اطلاعات سخت افزار و خرید اینترنتی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی صحبت خواهیم کرد.

برنامه نویسی و فناوری اطلاعات به زبان ساده

در این وبلاگ درباره حوزه برنامه نویسی فناوری اطلاعات سخت افزار و خرید اینترنتی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی صحبت خواهیم کرد.

استارتاپ های موفق دنیا

داستان استارتاپ Kayako یکی از الهام‌بخش‌ترین و امیدوارکننده‌ترین  و خالق ترین  ایده ها و داستان‌های استارتاپ‌های بوت‌استرپ است. داستان پسری که در یکی از روستاهای محروم و دورافتاده هند، کسب‌وکار خود را بدون هیچ پشتوانه مالی و سرمایه‌گذار شکل داده می باشد. داستان این شرکت درس مهمی به نیروهای جوان و بااستعداد می‌دهد؛ درسی که بر توانایی‌های آن تأکید کرده و شکوفایی یک استعداد را مهم‌تر از بودجه‌های کلان در راه‌اندازی یک کسب‌وکار می‌ باشد.

این استارتاپ در سال ۲۰۰۱ توسط Varun Shoor در منطقه‌ای به نام Jalandhar در هند تأسیس گردید، اما بعدها موفق شد دفتر خود را به لندن منتقل کند. مؤسس کایاکو، از ۱۳‌سالگی کدنویسی را یاد گرفت و در ۱۷‌سالگی توانست این شرکت را راه بیندازد. این مؤسس جوان برای شروع کسب‌وکار خود از هیچ سرمایه‌گذاری کمک نخواست. چنین روندی خصوصا برای استارتاپ‌هایی که در حوزه نرم‌افزار و به عنوان یک سرویس ابری (SaaS) فعالیت می‌کنند، نادر هستند.

استارتاپ کایاکو در شکل یک نرم‌افزار ارتباط با مشتری فعالیت می‌نمایند و با داشتن بیش از ۱۳۱‌هزار مشتری، نشان داده ‌که با داشتن یک ایده کوچک و معمولی ، از یک منطقه دورافتاده و بدون سرمایه می‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم، چون که یک ایده هر اندازه که کوچک و بدون پشتوانه مالی هست، اگر کارآمد بوده و بتواند نیازهای مشتریان را تشخیص دهد، بدون سرمایه هم موفق خواهد گشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد